Locatie

Leerlingen op onze school volgen onderwijs in Didam. Leerlingen vinden op onze school een veilige basis voor hun ontwikkeling. Een klein aantal leerlingen volgt hun onderwijs op locatie De Opmaat in Nieuw Wehl. Dit betreft een onderwijsgroep in een zorgomgeving.

Het onderwijs richten we zo in dat elke leerling een ononderbroken ontwikkeling doorloopt. We maken gebruik van eigentijdse methodes en middelen die aangepast zijn aan het ontwikkelingsniveau van je kind. De school is leerrijk ingericht om leerlingen te motiveren tot leren en ontdekken. Ook zijn de lokalen prikkelvriendelijk ingericht om goed af te stemmen op de verschillende kenmerken van onze leerlingen.

Het buitenspelen is verdeeld over 2 pleinen voor de onder- en bovenbouw waarop de ruimte en materialen zijn aangepast. In de zomer maken we ook gebruik van ons grasveld voor verschillende activiteiten en bewegingsonderwijs.