Doelen

Als school leren we ook. We willen ons onderwijs steeds blijven verbeteren. Elk jaar stellen we onszelf doelen. Hier lees je wat we vorig jaar bereikten en wat we komend jaar willen bereiken.

Bereikt in 2022

• We bieden doelgericht burgerschapsonderwijs dat aansluit bij de leefwereld van onze leerlingen en de interesses, problemen en risico’s die hiermee gepaard gaan.
  • Inclusief onderwijs: onze leer- en leefwereld is gericht op interne inclusie, we sturen op zicht en begrip voor elkaars leerlingen. Collegiale consultatie is hierin een belangrijke vorm van uitwisseling.

Nieuw jaar, nieuwe doelen

• Het komende jaar gaan we inzetten op meer contactmomenten met alle ouders, we investeren in een goede relatie met ouders en/of verzorgers. We maken afspraken over onze wijze van communiceren. Elke groep organiseert 3 contactmomenten per schooljaar.
  • In de regio werken we samen met partners in het verbeteren van de samenwerking tussen regulier en speciaal onderwijs. Dit doen we door
    een medewerker van onze school langdurig, in een coachende rol en op hulpvraag, in te zetten op een reguliere school.
  • We zetten in op goede keuzes voor duurzaamheid in onze leef- en leerwereld. Dit binnen onderwijsthema’s voor onze leerlingen en voor de organisatie van de locatie.